Today

Har länge försökt att få upp det här inlägget på bloggen men inte lyckats pga ett strömavbrott som varit över halva stan, men nu så! Vad skulle man göra utan internet? Var utan internet i knappt en timma och kände att jag inte visste vart jag skulle ta vägen, kan också nämna att teven inte heller fungerade. Aja, min dag; Kom till skolan och fick veta att mina två sista lektioner var inställda så slutade klockan 11, scoore. Dock lite jobbigt att man hade stått och plattat håret och sminkat sig i morse när man lika gärna kunde knallat till skolan i mjukis och bulle. Efter skolan drog jag Frida och Mell til kista en stund. Vart som vanligt inget till nyår, känns som om det är omöjligt att hitta något. En gosig fika på espressohouse blev det istället. När jag väl var hemma upptäckte jag att jag var utelåst så pappa fick komma och rädda mig. Så intressant & rolig var min dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback