orkar inte med mig själv haha..

Kollade igenom mina gamla fb statusar och hittade detta. Hur mobbad!? hahaha, inte ens nån like... fan pinsamt. Riktig K på dem också :')

me love peplum


VINTERMYS

Lekte lite fotograf på vägen hem^ Hahah nej men shit vad mycket snö det har kommit! Märks verkligen att det är vinter nu, hoppas verkligen den stannar tills julafton för då ska det vara snö ute, det är obligatoriskt. Visst det kan vara väldigt jobbigt om man tänker på slask, is och kyla men ändå rikitgt mysigt kan jag erkänna. Gosiga stickade tröjor, brasa, dricka varm coklad, uggs och att åka skidor kan man ju sakna ibland.
 

beställt!

Beställde nyss hem dessa + några ringar från stylebytyra, lite random pga att det är vinter men man ska passa på när det är rea!

white musk

En parfym va väldigt nödvändigt, så jag körde på denna. Enligt mig luktar den riktigt gott och fräscht och billig va den också. 150;-  Bodyshop

Kista.

Kom hem från kista för ett tag sen, skönt som fan att vara hemma, va så jäkla trött & hungrig. Blev tyvärr inte det jag var ute efter;nyårsklänning. Så svårt att hitta den perfekta som inte är allt för dyr.. Har lite smått ångest över att jag inte hittar någon haha. Långt kvar i know men det är bra att vara ute i tid!

 

Man ska tydligen se bra ut naken om man dricker denna så jag tänkte, varför inte? körba.


Torsdag

Sitter i skolan på medialektionen atm, har precis käkat lunch och riktig kärlek till vår skolmat. Svängde förbi EH på vägen standard. Efter skolan blir det shopping i stan med tjejorna. Hoppas på att köpa med mig lite behövliga saker hem!


Cozy

Har precis städat klart hela mitt rum, det behövdes verkligen! Grejen är att jag kan ha det städat tills jag ska välja kläder på morgonen. Efter det ser det ut som en stor fet bomb har exploderat i mitt rum. Tror det är så för de flesta tjejer faktiskt. Har gjort te och fixa ihop lite frukt också som jag ska mysa med framför pretty little liars nu. ttyl.


Dagens;


Då kör vi

Ska se sista avsnitten av portkod nu, sorgligt ju.. Vad ska jag nu längta till i veckorna?


Mina områden

lol brukar verkligen aldrig lyssna på "sån här musik" men tyckte fan att den här var skön. JAOO
 

lite förändring tack.

Riktigt sugen på att göra så här med mitt hår, bra att slippa utväxt också!

Hat-tisdag

Ja jag hatar tisdagar. Tror alla som läser min blogg vet det vi det här laget haha. Just idag var den ännu sämre pga vädret. Helt jätte hemskt väder vi har i sverige atm. Såg mer eller mindre ut som the grudge när jag kom hem, fo realz. Skulle verkligen inte banga på att ta en utlandsresa. Någon som hänkar?
 

Redan klar med önskelistan!

lite av det jag önskar mig i år.

chattar lite med nause

hahah lol på mig....

Swedishhousemafia.

Kom hem från SHM's konsert för ett tag sen, kan dock inte sova. Typ för hypad. Helt klart den bästa konsert jag varit på. Det var ballonger,konfetti,fyrverkerier och massor av annat! Jag tror nog aldrig jag lökat så mycket men det var det värt. En riktigt lyckad kväll!

Btw, tänkte lägga in lite videos. Någon som vet hur man gör?


Mysmiddag med fyran


TWILIGHT

Såg sista delen av twilight igår på bio med Bellsan. Den var bra men inte alls lika bra som alla andra filmerna. Edward älsklingen gör ju filmerna. Seriöst hur snygg är han inte? riktigt tråkigt dock att det är slut med filmerna nu..


Mys hos Frida

Myser med Mickan Frida och Felicia framför the holliday, gosigaste filmen. Mickan har fyllt år så vi gav henne en choklad fontän som vi också pröva på att använda. Gott som fan var det! Nu är jag helt proppmätt av all frukt! Ikväll blir det förhoppningsvis utgång. Länge sen faktiskt.


SATS

Hängde på SATS efter skolan idag med Maria. Va där med Linnea i onsdags också och måste säga att de har riktigt bra gym! Fick ett erbjudande från Wrapp som gör att man kan träna gratis i en vecka på vilken SATS man vill så kände att det va lika bra att utnyttja den! Super trevlig personal i vällingby vill jag bara tillägga, haha lol känner att jag gör lite reklam för SATS nu. Men gå och haffa erbjudandet om ni inte har nått gymkort!


What goes around comes around

En låt jag börjat lyssna jäkligt mycket på igen, gammal härlig goding! Idag har jag varit i skolan, noshit på den. Käka industri där det vart lite drama. En kille i trean började slåss med en som jobbar där hahah (industri är en restaurang för er som undrar) det var lite kul iaf, alla hatar på den där snubben aka råttan. Kan faktiskt erkänna att jag älskar drama bland folk, kul och se liksom exde.

Såhär snygga...

 


Luckiest girl.


Skolprojekt

Vi har ett stort projekt i median, vi ska nämligen göra en julkalender. Så därför har jag Frida och Felicia spenderat 4 timmar i vällingby med att filma intervjua folk och fika. Våran lucka i julkalendern ska handla om julklappar. Faktiskt riktigt kul med media man blir ju lite små glad att man valde det. Man började ju dock frysa lite efter trettiofemte tagningen men we made it! Tråkigt med folk som vägrar ställa upp också.. men som tur hitta vi lite folk vi kände som kunde hjälpa till. Tack som fan.

Kessella vanilj

Denna är helt underbart god! Kommer bli min nya drog, mumma!


dear monday, go fuck yourself.

Nej men denna måndag var faktiskt inte så hemsk! Bara känslan av att vakna upp tidigt efter en skön helg är riktig jobbig. Och att sen ta sig till skolan med alla otroligt tråkiga lektioner. Ja jag är skoltrött. Det är ju typ obligatoriskt att inte tycka om måndagar. När jag kom hem efter skolan började jag titta på portkod1321. En serie som finns på svtplay som alla har sagt ska va så himla bra. Och jag kan faktiskt hålla med om att den va bra och kan också rekomendera att börja titta.Jag själv älskar "tonårs" serier och filmer hehe. Synd bara att avsnitten är 11 minuter långa.. Nej men nu ska jag ta och kolla vidare! TTYL.

Just do it.

Har gått powerwalk enda till hornstull, gymmat i en och en halv timma och nu är jag hemma igen! Feels good.
 

Dags att uppdatera lite kanske?

 
 
 
I know dålig uppdatering!  Veckan har i varje fall bestått av skola,plugg, häng i stan och en fika med melissa. Har riktigt mycket plugg just nu så lägger mycket mer tid på det. Igår åkte jag hem till papi och här ska jag tillbringa hela helgen. Skönt att skippa festandet för lite mys, träning & plugg  för en gångs skull.
 
Och juste Sandra som undrade över bondelidtröjan, den är från MQ och kostar 399:-
 

Åh vi körde igen

Hängde i spångafolkan igår. Spångars herrlag hade hyrt lokalen där och hade fixat ihop en fest. Kvällen var rolig fram tills att jag nog tog lite fel beslut och följde med på "efterkrök". Ångra att jag inte klev på 117 och gick och la mig i min varma säng. Har gått och lagt mig 05 både fredag och lördag så ikväll blir det läggdags tidigt! Tagga skola imorgon också. Fuck.


WANTIES


Helenelund

Ja där spenderade jag min gårdag. Jag ebbzor och Frida åkte dit vid 22 tiden och kom hem vid 05. Ganska trött idag kan jag säga. Vi fick träffa alla ebbas basket Solna homies. De va inte så många där men bra kul hade vi ändå. Det vart pingis,shots,biljard och pong. Trevlig kväll faktiskt!


Atm;mysfika med ebbzor & fridis.


Hurtiga brudar

Jag & Maria drog oss iväg till vällingby för att kötta lite på gymmet.