seg söndag.

Mina planer för idag= inga. Hade tänkt att ligga i sängen med datan i princip hela dagen. Är kind of trött på livet just nu och trött på att vara sjuk. Man börjar inse vilka personer man ska uppskatta, och det är just de som vill ha dig i ditt liv och som visar det också. Man behöver verkligen en person som man står riktigt riktigt nära, det tror jag alla behöver. Känns inte som om jag har det atm. Kanske kommer med tiden vem vet liksom. Imorgon börjar nya livet, ska ta och fokusera på det istället. Okej ett riktigt flummigt inlägg men kände att jag behövde skriva av mig lite! Höres.

Kommentarer
Postat av: Melinda

Pusspuss <3

2012-09-16 @ 15:36:27
URL: http://Mmelinda.blo.gg
Postat av: belli

<3

2012-09-16 @ 19:01:21
Postat av: Fello

love you <3

2012-09-17 @ 17:26:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback