Tisdags kväll

yooo, sitter i största oversize t-shirten och mina mjukis. Hur skönt som helst! Älskar känslan att byta från tighta jeans till stora lösa mjukisbyxor, mmmmja. Och ska inte ens börja tala om känslan att ta av sig bh:n haha. Jag har precis gjort en stor kopp söder te och nu sitter jag och målar naglarna och tittar på X-factor. Älskar sång program där folk uppträder, så kul att se alla olika människor och särskilt alla som tror att de är skit bra fast de i själva verket är helt urdåliga. Önska verkligen att jag kunde sjunga, eller ens kunna spela gitarr.. men nej så talangfull är man ej. Idag har jag spenderat tiden efter skolan med Mell och Mickan, vi köpte lite bullar och kakor och drog hem till Mell och titta film. Väldigt mysigt faktiskt, fast det blev tusen gånger starkare inte direkt min favvo film. Den är faktiskt jävligt töntig om jag får säga det själv. Jaja, nu fanns det inte så mycket att säga mer. Höres people.
hahaha, hur dålig webbcamera?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback