På väg...

Till nerja med klassen! Sitter på planet atm, hur nice som helst med wifi.
Denna vecka kommer förhoppningsvis bli hur bra som helst! Kommer förmodligen inte att blogga så mycket under denna vecka men jag har med mig pappas kamera så många fina bilder kommer tas! Och ni kan ju följa mig på vine om ni vill se mer haha @IZA is ma name! PUSS HEJ


Lite nytt


Beställningen ifrån sheinside.com + lite annat smått.

Fast & Furious

Var och såg Fast & Furious på bio igår! Filmen var bra men väldigt överdriven. Grymma effekter men det blev helt enkelt för mycket. Typiskt amerikanska filmer! Fastande i varje fall för denna låt som var intro låten till filmen.
 

18-års fest

Förlåt för hemskt dålig update, men igår var jag i varje fall på 18-års fest. Vi firade Anna och Sara i spångafolkan och de hade gjort det jättefint med massor av helium ballonger och massa gott att äta!

New in; Sommarkläder



Grillagrillagrilla


Götgatan

Idag hängde jag med Ebba och Felicia, vi drog till götgatan och shoppade lite! Jag fick med mig lite somriga saker hem som jag kan visa senare. Vädret fortsätter ju att leverera och jag hoppas att det håller i sig!


today

Åååh vad det är skönt att vara ledig och åååh vad det är bra väder! Idag har jag typ bara legat ute i solen och solat, gjort klart en inlämning och fikat. Nu ligger jag och kollar på paradise hotel danmark. Haha as konstigt att Paris Hilton är med.. Ikväll blir det en springtur med mammsen och hockey match. Har blivit fett insatt!
Ligger och solar på min FATBOY ute sackosäck pga att vi inte har någon bra solstol.. Tvinga mamma att åka och köpa det imorgon!

Sheinside.com

Jag har ju som sagt gjort en beställning på sheinside.com, då beställde jag en jacka, en FUCK-tröja och ett boylondon linne. Det tog typ fyra veckor för leveransen att komma och sen när den väl kommer så är linnet inte med för att det tydligen är slutsålt.. Så nu har jag fått välja andra saker som de ska skicka istället för lite mera pengar. Jag kommer inte beställa från den sidan igen iaf, för lång väntetid! Kanske beror på att jag valde freeshippinh men ändå.
 
De hade inte så mycket kul kvar att välja på med det blev detta:

LÖRDAGS

I lördags drog jag Bella, Jenny och Linnea på hemmafest! Vi kom dit rätt sent och kände typ ingen men det vart ändå jäkligt kul! Älskar att vara lite yolo och spontan ibland! Lyckad kväll helt klart!

Systemkamera

Tog lite gossiga bilder på min misse med systemkameran vi lånade hem ifrån skolan, måste verkligen ha en egen! Det blir sååå mycket finare bilder och bättre kvalité! Nr 1 på önskelistan i år.

Härlig dag!

Yaaay, äntligen funkar det att blogga igen! Idag var alla lite små busiga och skippade skolan. Vi åkte hem till Ebba och solade i timmar och gjorde en god sallad till lunch. Riktigt mysigt va det! Och vädret blir ju bara bättre och bättre, awesome! Idag har jag faktiskt fått ganska mycket färg vilket verkligen behövdes!
                       
                     
                     

Måndag

Nu gör jag ett inlägg via snabbinlägg, fattar fortfarande inte vad som är fel.. Aja, idag vaknade jag alldeles för sent så jag missade första lektionen. Efter skolan cyklade jag och Elin till gymmet för att röra lite på fläsket! Asså vädret idag var älskvärt! Kände nästan lite för att ha shorts haha. Bara 23 dagar kvar till Nerja med skolan nu också, ska bli riktigt härligt att få komma bort lite till solen. Imorgon är det sista skoldagen denna vecka för jag är ledig onsdag, torsdag och freedag, yaaay. Riktigt ointressant inlägg må jag säga..

irri...

Det är något fel på blogg.se så jag kan inte lägga upp bilder eller ändra texten................

Mediaprojekt

Efter skolan åkte jag Felicia och Frida till spånga för att fota till vårt mediaprojekt. Vi ska ta foton på vårt egna område. Vi åkte direkt till ett övergivet hus som finns i spånga som är helt trashat och nerklottrat. As läskigt där inne haha.. Vi rusha ut några gånger för vi trodde vi hörde någon där nere. Sen när frida och Felicia gick upp så såg de en dörr stängas SCARYYY!


Lunchrasten today

Hängde med sköna 7an idag på vårt favvo ställe espresso house på lunchrasten. Fortfarande lite kyligt ute så vi körde på filtar. Jag drack frapino, börjar bli en riktigt standard! För er som inte testa gör det! Finns massor av olika smaker som choklad, vanilj, jordgubb, caramell, mocka och espresso! TRY IT! Btw så invigde jag min FUCK tröja idag som äntligen efter 3 veckors väntan har kommit! Jag fick den och jackan men inte linnet för den var slut i lager.. Eftersom jag fick vänta så länge och inte fick linnet så kommer jag få välja nått annat för mer pengar! Kan lägga upp bild sen på vad jag väljer :)
      
           

          

Nya favvisen

 På repaat hela dagen testa sjunga med i rappen om ni klarar haha

Hemma hos Ebba

Tog cykeln till ebba för lite girltalk om igår, sol och cheesecake. Hahah ser ni hur bleka mina ben är eller!? måste verkligen sola lite solarium.. Valborg vart väl inte direkt som planerat kan berätta mer sen men den vart inte direkt så spårad för min del. Låg och sov vid 11 liksom, men vafan valborg är överskattat!