Nerja 2013

Eftersom att jag slutade blogga precis innan Nerja så la jag aldrig upp alla fina bilder som vi tog där... Så det får bli en riktig BILDBOMB nu istället!
 
För er som inte vet så har vår skola en motiveringsresa som vi åker på varje år, och den är just till Nerja! Man får följa med om man har bra närvaro och klarar sig bra i skolan helt enkelt. Resan var hur mysig som helst och man kommer verkligen närmre klassen och andra i skolan och får njuta av härligt väder, god mat och fin utsikt osv. Vissa lärare var pain in the ass men det får man ta helt enkelt när det bjuds på en gratis resa!
 
flygplatsen
nutella & jordgubbar köpte vi väldigt ofta haha
middag med tjejerna på den sämsta resturangen någonsin!
här har ni svaret varför...
sjukt kul att åka denna! nästa år blir det banan!
en av de få dagarna vi hängde vid poolen
vår utsikt från rummet
sjukt god kladdkaka med glass och grädde.
fotbollstunering
crepes med nutella och banan, behöver jag säga mer?
 
åååååh vad jag längtar tills nästa år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback