Nyårsklänningar

Lite sugen på att beställa en nyårsklänning från nelly, äre värt det?

Shine bright like a diamond


Shopping & middag

Kom precis hem från stan. Tillbringade kvällen där med mammsen! Vi gick runt lite i butiker och jag fick lite saker. Sen åt vi sushi. Mycket trevligt faktiskt! Nu ska jag byta om till mjukisar och titta på greys. Fred ut.

Man ser inte så bra på bilden med det är alltså:

- Bondelid tröja med volang

-Kofta med knytning

-Transparant blus med virkning

-Mjukis tröja

-Neonrosa halsband


Brunch

Vi satsade imorse och gjorde godaste brunchen. Och ja 90% av mina bilder består av mat eller godsaker exde.


Sleepover

Igår hade Frida och Felicia en liten sleepover hos moi. Supermys. Vi såg i taket lyser stjärnorna och åt massa gott (standard) kul med sleepover inte alls ofta vi har det nuförtiden! Ikväll ska jag och mamma gå runt lite på stan och äta middag. Pusselipuss på er.


Dålig uppdatering

I know, sämst uppdatering! Men har inte gjort då mycket under dagarna. Chillat en hel del. Myst med Ebba, tränat lite, käkat massor av god mat och godis & såg taken 2 på bio som förövrigt var riktigt bra.

                                                                           


Morning

Godmorgon,även fast jag vaknade för 2 timmar sen hehe. Har precis gjort frukost och satt på twilight. Ska bara ta det lugnt nu sen ska jag röra på fläsket och träna lite. Ikväll blire bio med tjejorna! Gos.


Myser

Vi ba myser förfullt framför xfactor. Helt mysig fredag. Vadå sa jag mys?


Oct. 26, 2012

Fredag & lov. Kan det bli bättre? Började lovet med att åka till kista med Mell och fellzan. Fick med mig lite nödvändiga saker hem. Nu har jag precis lagat ihop en snabb middag till mig själv. Kände för att vara lite nyttig så körde på en Cesar sallad. Strax ska jag dra iväg mot vby och möta upp girlsen för mys hos Frida.


Today

Hur skön dag som helst idag! Kan inte säga att jag har gjort något viktigt eller jobbigt alls idag. Stannade hemma från skolan sov till 11, titta på revenge,gossipgirl, akward och twilight och så har jag sovit lite till. Vilket liv haha, nä men det var faktiskt riktigt nice om jag får säga det själv! Och det bästa av allt var att mami kom hem med sushi till middag. Haha helt galet vad man kan bli glad av god mat, och särskilt sushi. Nu blir det lite matteplugg, har prov imorgon så det är ett måste!     Wish me luck.
haha så jag.

Atm

Är på vårdcentralen och har jättekul, bara 10 nr framför mig... Mmmja.


Dagens

Hemma från le skola för ett tag sen. Har precis laddat klart hela säsong 2 av awkward så det kommer jag spendera min kväll med! Fred ut.


Gillar att vara hos pappa hehe.


Fest på toppen av Spånga

Gårdagen ja, den spenderades hos Sebbe som fyllde 18! Han bor som rubriken berättar på toppen av Spånga. Vet inte hur många backar man ska bestiga innan man är framme. Kändes som lite nostalgi faktiskt att vara där igen. Senaste gången av på en väldigt väldigt lyckad midsommar som jag nog aldrig kommer att glömma. Kvällen vart lyckade men slutade tyvärr med ambulans och polis. Hoppas verkligen att allt gick bra!


Örnsberg

Tjena kom nyss hem till papi, kände verkligen bara för att komma bort från Spånga ett tag så skönt att vara här. Ska bara chilla resten av helgen nu. Känns som vädret är perfekt för det också. Grått kallt regnigt och helt enkelt värdelöst. Det enda bra är att jag kan använda mina hunters (y)


Godmorgon

Äntligen fredag! veckan har gått supersnabbt och snart är det fan höstlov. Yaaay. Ska bara klara av samhälle och journalistik idag sen är jag fri. Ikväll blir det utgång med 4an. Kul som fan! Puss.


well hello there


Bra torsdag

Idag har varit en bra dag. Har suttit och redigerat våran musikvideo idag i skolan. Går väl sådär med den haha. Den kommer upp på bloggen nät den är klar! Efter skolan drog jag fellan & Frida till Ica maxi och jag bara råkade köpa lite godis hähä, man måste nästan äta choklad som tjej en viss vecka i månaden. Det är en oskriven regel! Efter Ica maxi besöket så mötte vi Ebba och drog hem till henne och myste. Kul att umgås med tjejerna faktiskt. Har inte blivit av så mycket på sistonde.


Så jävla bra Sverige

 En av de bästa matcher jag sett. STOLT FAN.

Tattoos

Jätte sugen på att skaffa en tatuering. Har massa olika ideer, en är en marockans stjärna på insidan av armen och så den klassiksa musiknoten bakom örat. En tattuering som kommer bli av i sommar är iaf bad på rumpen haha. En kul sak vi tjejer ska göra, det blir ju liksom badass för er som inte fatta. Båda mina föräldrar är ju helt emot tattueringar så bara att köra när jag blir 18 rå.
 
 

Myser

Dagen har varit tråkigt och lång men jag överlevde den. Hämtade min lillebror efter skolan idag, bra att tjäna lite extra pengar! Och de går direkt in på sparkontot inför resa i sommar. Dutti tjej. Nu ska jag ta och titta på GG avsnitt 2 av nya säsongen. Tur som fan att jag inte läste spoilern på facebook som en viss äckel Douglas la upp. Skitjobbig kille. Min och fridas plan är att jag ska hinna i kapp honom och avslöja för honom så han får lite revenge. BAM.

Lite kvällstränig

Bra skönt att ha en crosstrainer hemma ibland när man känner för att träna (y)


inför 22.

Lite sugen på att beställa någon av dessa till konserten, kul minne plus härligt att ha i sommar. Kostar runt 150 spänn och finns här:
 
http://swedishhousemafia.firebrandstore.com/shm-swedish-house-mafia

jag gillar typ mat.


New in.

äntligen.


Gårdagen

Igår kände jag verkligen inte för att bara sitta hemma. Så jag hängde med Felicia och mickan hem till ango. Där chillade vi bara lite, kröka & spela kort. Efter ett tag drog vi till en fest i jakan. Det var väl sådär kul. Riktigt mycket folk och bra drag men kanske inte så roliga människor. Jakan fester är fortfarande kända för mig som dåliga.


Lagmiddag

Igår var jag somsagt på lagmiddag med mitt underbara lag. Vi skulle ha en avslutning och säga hejdå till våran tränare som slutar så middag passade bra. Vi började kvällen i klubbhuset där vi snackade lite om hur säsongen har gått osv. Sen fick vi medaljer eftersom vi vann serien i år och vi gav Felix lite presenter. Han fick en pokal med ingraderat; världens bästa tränare, ett presentkort och en bild på laget med en text på! Visst är vi gulliga?  Efter det gick vi ner till resturangen och käka lite gott och hade trevligt. Hur tråkigt som helst att han ska sluta kommer defenetivt inte bli samma sak utan honom..
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Älskade helg

Hej, sorry för dålig uppdatering. Finns som sagt inget kul alls att berätta om på vardagarna. Kom nyss hem från en mysig lagmiddag! Råkade köpa med mig en ben&jerry hähä. Nu blir det lite X-factor repris på det! Lägger upp bilder från lagmiddagen imorgon. Puss


Riktigt taggad.


helt mysig låt.


19 års kalas

I lördags var jag på 19 års fest hos min kompis kille. Alla tjejerna var med så det var riktigt kul! Många sköna människor som kom och jag hade riktigt kul! Drog mig hem runt 2 någon gång och drog med mig en full vän, haha gulle. Kände att jag inte vill hem allt för sent eftersom jag hade match dagen efter som förövrigt gick bajs. Denniz fester blir alltid lyckade! Bara att tagga till nästa.
 

Igår kväll

Spenderades hos Mell, vi åkte hem till henne innan hon var hemma. Riktigt busiga! Vi tittade på X-faktor och bara myste. Blev dock väldigt besviken på programmet, vafan höll jurryn på med liksom? Alla ba bråkade hela tiden.. Ikväll blir de fiesta för fulla muggar! Hela tjej gänget är samlat så det kommer bli kul som satan. Hörs soon. Pusselipuss

körde på nyttigt snacks igår ^


Frulle i skolan


fan vad härligt


Tagga ikväll kl 21:00


Kanelbullensdag

Noshit eller hur? Har vart ganska mainstream på det idag! Fanns iaf en ensam bulle till mig när jag kom hem idag. Inte bra för kaggen men är ju bara denna dag en dag per år.


Oct. 03, 2012

Hellu, roligt väder va? Har ju regnat i snart 2 veckor nu.. Typiskt äcklig Sverige höst. Idag har jag typ spenderat knappt 2 timmar i skolan först framför datorn och sen ätit lunch. Kändes ganska ovärt. Men skönt att sluta tidigare. Idag invigde jag mina babys i skolan hihi, fick några kommentarer så det va ju kul! Just nu sitter jag fellan och äter lite mackor och senare ikväll bär det av till träning. Ttl.

ps. Denna var inte god^

                                 


Snälla Kenza ge mig din garderob

 

 

 


chilling

Hej där, jag vet jag är sämst på att blogga.. Men känner att jag inte har ett dugg kul att berätta om faktiskt och min bloggdesign är hemsk atm, bilderna blir typ halverade för de inte får plats på bloggen.. Någon som vet hur man gör en bredare blogg som ligger i mitten? Idag då, jo jag har jag hämtat mina små brorsor, bra att tjäna lite cash liksom. Särsklilt när man sparar till utlansresa men girlsen. Längtar ihjäl mig asså. Just nu tittar jag på X-factor, har börjat bli en standard på kvällarna. Min absoluta favorit är Malcolm, han är sjukt duktig både på rappa & komma på texter.
Där har vi honom.

Nya favoriten


älska livet ibland

Åh så jävla skönt! Är ledig från skolan idag. Scoooooore.