Sunny Beach

Hallå där! Sitter här och drömmer mig bort, kollar lite resor på datorn. Vi tjejer har bestämt oss för att åka utomlands nästa sommar. Vi har pratat om Sunny beach och Rhodos. Helt sjukt vad jag är taggad! Vill boka nununu! Kul att det är nästan ett helt år kvar också... Men det är bra då har man tid att fixa cash. Vill verkligen fixa ett jobb, studiebidraget räcker verkligen inte de borde defenetivt höja! Skulle kunna tänka mig att typ sitta i kassan på ica eller nått faktiskt, inget butiksjobb bara. Sommarjobbade på myrorna och det sög ju inte lite. Gäller bara att fixa CV och ta sig dit också (så hade man inget att skriva på CV:et) Idag har jag verkligen inte gjort ett piss som är värt att berätta om, det blir nog lätt så på vardagar. Veckorna ser ju typ likadana ut också, skola & fotboll kult.
 
 
 Sunny Beach ser ju rätt nice ut!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback