Dålig uppdatering

Ja som rubriken lyder så är det väldigt dålig uppdatering av mig! Men det finns verkligen inget kul att blogga om. Min helg var verkligen inte fylld med mycket aktiviteter det enda kul som hände var på fredagen när jag Ebba & Felicia kollade en skräckis sen så gjorde jag typ ingenting mer.. Och nu i veckan är det ju bara skola som står på schemat, har ingen ny shopping att visa heller eftersom jag har shoppingförbud fram till London som endast är 2 dagar kvar!!! Gaaah ska bli så kul! 

Idag så gick jag för första gången ensam på ett pass. Körde spinning & har nog ALDRIG svettats så mycket som jag gjorde idag! Men vilken känsla efter, älskar den. Har försökt att träna ganska mycket nu för troligen kommer jag äta riktigt onyttigt under min London vistelse pluss noll träning.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback