Söndag

Åååh vad jag är seg i dag! Har verkligen inte gjort något alls.. Var ute med Bella igår. Vi skulle egentligen bara gå ut & ta ett glas vin men vi drog ut efter också. Och kvällen blev hur kul som helst! Vi drog till marquise, första gången jag var där och definitivt inte sista! As grymt att de stänger 05 också! Stötte på så sjukt många personer igår som jag på något sätt känner allt ifrån människor som gått i min skola till folk från instagram, kik & badoo hahaha.. Tog nattbussen hem & somnade vid 6 så inte konstigt att jag är så trött idag. Nu måste jag låta både min kropp och plånbok vila lite så ingen utgång på ett tag fram över, så kommer jag säkert gå ut nästa helg haha.. Jag har iaf ingen söndagsångest, för mig är lovet inte slut än utan jag börjar på onsdag! SCOORE.
 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback