Stan

Var i stan nyss med bellsi, vi var inte där så länge men hon skulle köpa en sak till sin syster & så hittade hon en skitfin nyårsklännig också! Jag börjar få lite ångest över vad jag ska ha på mig.. Jag är alltid ute i sista minuten. Det var proppfullt på varenda fik i hela city, men vi krigade oss in på espresso house och fick bästa platserna i soffan haha. De har öppnat små stånd lite över allt i stan där de säljer donuts och lite annat gott, lukten sprider sig verkligen över hela stan så vi kunde inte låta bli att köpa 2. Riktig jul känsla i stan nu med julpynt och massa julmusik i affärer och fik, mys! Ikväll så blir det en utgång, Laroy har tydligen öppnat upp igen och jag har aldrig varit där så det ska testas!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback