Lite nytt

*kofta *2 gymtröjor *gymtights *topp *örhängen *foundation *bh *pyjamas shorts


Suprise & födelsedagsmiddag no. 2

Jaa somsagt väldigt mycket födelsedagsfirande de senaste dagarna! Igår fyllde min bästavän Felicia 18 år så vi gjorde en suprise för henne i torsdags vid tolvslaget. Hennes brorsa hade lurat med henne till videobutiken, och medans de va borta kom vi 6 tjejer & hennes pojkvän hem till henne och satte oss i hennes soffa. Hennes mamma hade fixat massa gott och äta & dricka. Hon blev väldigt förvånad när hon kom hem igen och alla vi va där haha.
 
Igår va det middag hemma hos henne med hennes närmsta. Efter middagen började vi köra igång med massa dricklekar som spårade ut lite. Hon fick summerburst från alla oss och från mig Ebba & Frida fick hon en bok med massor av bilder på oss och henne. Jag gav henne även en flaska rosé. Hoppas hon blev nöjd!
 
 

Födelsedagsfirning

I torsdags fyllde Jennifer år & då blev vi tjejer bjudna hem till henne för lite tårta och champagne och mingel. Det var väldigt trevligt! Efter det åkte vi till Östermalm för att äta på den ny öppnade koh phangan. Älskar verkligen hur det ser ut där inne! Känns som om man är i Thailnad på riktigt. Vi fick sitta i en liten bungalow som var hur mysig som helst. Jag var tyvärr tvungen att gå tidigare eftersom jag skulle vidare till nästa födelsedags suprise för Felicia. Väldigt många födelsedags suprises/middagar på de senaste dagarna har det blivit.

Sommarn du är saknad

 
Jag saknar att kunna ha shorts, vara brun, bada, äta jordgubbar, sitta på ute serveringar, gå på grönalund, sola, strunta i jackan, grilla, gå hem från fester när det är ljust ute, köpa fina sommarkläder, få solblekt hår, cykla osv.
 

Eargasm


Födelsedagsfirande

Imorgon fyller min fina vän Jennifer 18 så vi hade en överaskinigsbruch för henne idag. Vi hade lite knytis och alla gjorde massa olika saker. Väldigt lyckat blev det! hon fattde verkligen ingenting när vi hoppa fram under soffan och börja sjunga för henne. Hon fick en stor låda med massa presenter i & ett dukat bord fullt med goda saker,hoppas hon blev glad! Imorgon blir det mer födelsedagsfirande hemma hos Jennifer & middag på rich, tagga.
 

Bakismat när den är som bäst

Tror inte direkt jag var ensam om att äta pizza idag asså.


Nyår

Om jag resumerar hela nyårsafton så va den helt klart bra. Inte bättre än förra året men bra. Man va omgiven med massa sköna och sociala människor och då blir det kul helt enkelt. Planerna vart inte som planerade, vi skulle egentligen föra först och sen dra vidare men vi stannade där tills 6 istället. Tog en taxi hem till ebba och somna som en stock! Hoppas ni har haft en awesome nyårsafton!

Nyårslöften

- Skaffa ett jobb.
- Träna mer.
- Orka ta tag i saker.
- Vara mer spontan.