lite vardagslyx

Hejsan bloggen, har nyss ätit upp mina riktigt smarriga american pancakes. Kände för lite vardagslyx när jag kom hem så jag tog och laga det helt enkelt. Man behöver ju något gott att äta när man ska plugga lix. I varje fall jag. Kanske inte passade så jättebra med tanke på att det var pannkakor till lunch idag men what ever. Min nya diet kanse? Snart är det dags att rulla till träningen, ska bli skönt att springa av sig lite fett haha. Hade match igår och det gick inte alls så bra.. Vi förlorade (för första gången i år) med 6-3. Var klart en av mina sämre matcher och jag blir så sjukt irreterad när det inte går bra. Bara att ta nya tag, vi leder ju fortfarnade serien!  Nästa och sista matchen ska vi vinna.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback