Redan söndag

                          
Oooj vad denna helg gick snabbt! redan söndag.. Idag har jag verkligen inte gjort mycket (standard på söndagar). Åt min frulle ute på första gången på riktigt länge, fast det var tyvärr fortfarande lite för kyligt eftersom det blåste så jäkla mycket. SOMMAR NU TACK! orkar fan inte vänta längre, vädret är varken kallt eller varmt så man vet inte riktigt vad man ska ta på sig för att antingen slippa löka eller frysa. Just nu sitter jag iaf och letar jobb. Har typ snart kollat igenom hela arbetsförmedlingen haha. Jag är sååå desperat efter ett jobb! Kan inte leva på studiebidraget, 1050 det är ett skämt vad lite. Jag fick sommarjobb ifrån koumnen men så klart fick jag på EXAKT samma ställe som förra året. Vad är oddsen!? Det är på myrorna i ropsten och jag trivdes inte alls förra året så jag vet inte hur jag ska jag göra. Behöver ju pengar till kos... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback