Shopping shopping shopping

Var i kista igår kväll och åt middag och shoppade lite. Var ett tag sen jag la upp bilder på vad jag köpt så tänkte göra det nu. På både saker från igår och från förr som jag inte lagt upp. Har de senaste 2 månaderna bytt stil lite, är ganska trött på oddmolly blusar, hunter stövlar & bondelid tröjor om ni fattar vad jag menar. Tycker absolut inte att det är fult utan tycker bara att det är mainstream och passar inte mig liksom.
Dåliga bilder men det får ni stå ut med :)

Kommentarer
Postat av: Mellsi

Åhh bikinin

2013-03-29 @ 20:51:36
URL: http://mmelinda.blo.gg
Postat av: Anonym

Så snygga kläder!! Vart kommer bikinin ifrån? 

Svar: Tack :D den är ifrån bikbok!
iza.blo.gg

2013-03-30 @ 04:04:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback