Soft dag

Idag var jag ledig från skolan, hur skönt som helst! Våra lärare sa att vi kunde jobba hemma istället. Men det hände ju inte direkt haha.. Hade ställt klockan för att gå upp att plugga, tror ni det hände eller? Nä jag föredrog att sova. Jag gjorde en standard frukost (bananplättar) och vid två drog jag till gymmet där jag mötte upp Bella och Jennifer för ett litet gympass. Känndes riktigt skönt! Resten av dagen har jag spenderat med att kolla på Vampire diaries och Keeping up with the kardashians. Ikväll blir det bio med Jennifer, vi tänkte se "Du gör mig galen" som tydligen ska va riktigt bra.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Recept på bananplättar:
  • 1 banan
  • 2 ägg
  • 1/5 tsk vaniljpulver
 
Detta är världens lättaste recept och går på några minutos. Mosa bananen ordentligt (lättast på en tallrik) sen knäck två ägg i en skål, vispa runt lite med en gaffel. Häll sedan i bananen i skålen och vaniljpulvret och blanda igen. Häll lite smet i taget i pannan och stek på! Severa med vad du vill, tips är att ha någon frukt  eller kesella och sen hälla över lite honung!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback