1 vecka kvar

Jaa så var det endast en vecka kvar till höstlov! Ska kämpa de sista dagarna och försöka lämna in allt så att jag slipper massa rester. Ska bli riktigt skönt med lov, det behövs verkligen med tanke på hur skoltrött jag är! Idag då, ja kylan kan väl ingen ha missat? Höll på att frysa ihjäl imorse men jag vägrar ha vinterjacka på, det är för tidigt.. Efter skolan idag mötte jag upp min saknade Bella vid det nyöppnade caféet xoko i Bromma. Det va riktigt mysigt & jag kände för att fuska lite med dieten så jag beställde faktiskt en morotskaka som var riktigt behövlig denna måndag. Vi hade som vanligt våra sköna deeptalks som jag älskar och behöver lite då & då! 

Nu ska jag & Jenny ta oss till gymmet och röra på oss lite! Peace out 

Moi today
Yummy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback