Bio & middag

Igår kväll så åkte jag och Jennifer till kista, hon har ju körkort så vi tog bilen dit! Hur soft som helst och skönt att slippa kylan också! Vi åt middag i foodcourten de har där och som vanligt tog det typ en timme att välja vilken mat vi ville ha men det blev kebabb tillslut. Efter middagen gick vi på en bio vi hade bokat, det var filmen about time som vi såg. Jag gillade den för den var så härlig och annourlunda. Har inte "festat" eller druckit den här helgen och det känns faktiskt jäkligt skönt! Har gjort det nästan varje helg så länge jag kan tänka tillbaka haha..
 
Idag ska jag försöka plugga lite och sen ska jag och mamsen dra iväg till gymmet! Ikväll är det premiär av nya säsongen för solsidan,  missa ejjjjjj.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback