Måndag

Idag har jag haft en skittråkig dag, har bara gjort tråkiga men välbehövliga saker. Jag tog en PW för mig själv imorse följt med lite träning sen har jag städat hela mitt rum och rensat ut massa saker & satt upp en hylla + lampa. Behöver verkligen rensa ut min garderob också innan London för jag har ingenplats alls, den är helt smockfull! Jag har bara så himla svårt för att slänga kläder det går typ inte, även fast jag aldrig använder en tröja så inbillar jag mig att jag "kanske" kommer använda den senare haha.. Resten av dagen har jag pluggat lite rester och tittat på teen wolf, en ny serie jag börjat följa. Haha undra hur många serier jag är uppe i nu... senast jag räkna var det typ 17, men det är bara för att serier är bäst och sjukt underhållande när man inte har något att göra, de tar inte slut så snabbt som en film! Nej men nu måste jag ta och planera lite saker under lovet känner jag, har typ inte umgåts med någon eller gjort något speciellt. Har iaf en middag inplanerad på torsdag med mina favoriter. yaay.
 
resultatet av mitt rum ^ saknas bara gardiner som jag väntat på i evigheter.....

Kommentarer
Postat av: frida

jajg tar mer än gärna dina rester heheh

Svar: Hihihi du får komma hit & plocka när jag rensar!
iza.blo.gg

2013-10-29 @ 12:37:26
URL: http://fridajulia.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback