Snart så..

Åhh jag längtar så mycket till London!! Har värsta shoppingförbudet nu för att jag ska spara så mycket pengar som möjligt. Sjukt jobbigt men det är helt klart värt det! Kommer finnas så mycket mer kul att köpa där än i Sverige, och billigare kommer det förhoppningsvis också vara. Jag har några saker som jag kommet hålla extra utkik efter men det kommer säkert sluta med att jag inte ens köper det! Kommer nog mest satsa på att köpa skor, vill ha converse, airmax, uggs & primeboots haha men kommer bara köpa det ifall det är billigare annars är det onödigt! Jag vet att converse är några 100-lappar billigare där men resten är jag inte säker på, läste på nätet att UGGS va lite billigare också, någon som vet???
 
Ska hålla utkik efter detta ^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback