TBT

 
 
I somras var jag & mina 4 närmaste vänner aka 4:an på KOS. Det var helt ärligt typ den bästa veckan i mitt liv. Vi hade det så sjukt kul och träffade så sköna människor och skapade så många minnen som vi fortfarande tar upp i bland och asgarvar åt ( KOM!).  Var väldigt deprimerad de första veckorna när vi kom hem för jag var helt ensam hemma och va så sjuk. Man mådde ju sjukt dåligt där nere när man drack varje dag och fick kos-hosta, man längtade lite över att få komma hem de sista dagarna men när man väl var hemma ville man bara tillbaka. Det är nu när det börjar bli kallt och mörkt här i Sverige som man bara vill spola tillbaka tiden och önska man vore där. Skulle lätt kunna åka dit i år igen, och kan lätt rekommendera att åka dit!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback